CHINA HOMELIFE SHOW

W czerwcu w Nadarzynie koło Warszawy
CHINA HOMELIFE SHOW pod patronatem magazynu Lady’s Club

Wydarzenie, które przez kolejne cztery lata udowadniało, jak potężny przenosi potencjał biznesowy na rynki Europy Centralnej, Wschodniej, ale i Chin, w 2016 roku będzie miało swoją odsłonę w Nadarzynie k. Warszawy, w Centrum Wystawowo-Kongresowym, w dniach 7-9 czerwca. Impreza ta to forma najbardziej spektakularnej wystawy, której priorytetem jest profesjonalny program dla hosted buyers (kupujących), adresowany głównie do krajów europejskich regionu centralno-wschodniego.

Zważywszy zainteresowanie wystawców, coraz bardziej rozbudowywała się powierzchnia wystawy (od 8 tys. m² w 2012 r., 10 tys. m² w 2015 r., do przewidywanego w tym roku podwojenia powierzchni w stosunku do debiutu imprezy), a liczba firm zgłaszających swój udział gwałtownie się zwielokrotniła (2012 – 151, r. 2015 – 319, r. 2016 – zgłoszonych ok. 800). A trzeba wiedzieć, że spośród zgłaszających się do udziału w targach firm chińskich, zaakceptowane zostały tylko te, których jakość produkcji poświadczona została międzynarodowymi certyfikatami.
Przy organizacji takiego przedsięwzięcia pojawia się okazja, by zarekomendować Polskę jako kraj doskonale promujący import i eksport do Chin, ale też kraj wskazujący korzyści wynikające z kontaktów biznesowych. Bo, niewątpliwie China Homelife Show stwarza szansę dla wszystkich: wystawców, eksporterów, importerów, hurtowników, dla branży turystycznej, w tym linii lotniczych, firm transportowych, hoteli, restauracji.
Przy organizacji takich przedsięwzięć zwykle uruchamia się te obszary ludzkiej działalności, które, zainspirowane nowymi kontaktami, prowadzą do rozwoju własnego biznesu, firmy, miasta, regionu i kraju. W tym przypadku – rozwoju także tej części Europy.

Nad trzydniową imprezą roztoczyli patronat liczni oficjalni partnerzy i uczestnicy. Poza licznie reprezentowaną stroną chińską, warto wymienić partnerów krajowych; są to: Krajowa Izba Gospodarcza, Warszawska Izba Gospodarcza i Stowarzyszenie Polskich Mediów. Jednym z patronów medialnych został magazyn LADY’S CLUB.

Napisano w Aktualności
Archiwum

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress